• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Z přístroje na výrobu těstovin Philips nevychází žádné těstoviny, nebo jich vychází málo

    Zveřejněno dne 25 August 2023
    Pokud během vytlačování z přístroje nevychází žádné těstoviny, míchací lopatka nefunguje nebo v míchací komoře přístroje na výrobu těstovin Philips zůstalo příliš mnoho těsta. Postupujte podle následujících kroků a problém vyřešte.
    Správný poměr tekutiny a mouky je velice důležitý pro to, aby těsto vykazovalo správnou drobivou konzistenci (viz obrázek níže).
     
    Pokud je těsto příliš mokré nebo suché, přístroj na výrobu těstovin jej nemůže správně vytlačit.
    V tomto případě těsto vyhoďte a začněte znovu. Ujistěte se, že používáte správný poměr tekutiny a mouky, jak je popsáno v uživatelské příručce. Použijte kuchyňské váhy a správně odměřte tekutinu a mouku.
     
    Dokonalé těsto
    Zatímco přístroj hněte těsto, vlévejte pomalu tekutinu pouze skrze otvory ve víku.
    Důležité:
    • Nevlévejte tekutiny přímo do míchací komory.
    • Nevlévejte tekutinu předtím, než přístroj na výrobu těstovin začne pracovat.

    Postupujte podle kroků popsaných v uživatelské příručce:
    1. Nasypte do míchací komory mouku.
    2. Připevněte na míchací komoru víko.
    3. Spusťte proces míchání.
    4. Jakmile začne proces míchání, pomalu přilévejte tekutinu do míchací komory po celé délce otvoru ve víku. 
    Pokud po dokončení automatického programu zůstane v míchací komoře těsto:
    1. Odpojte přístroj z napájení
    2. Otevřete víko míchací komory
    3. Jemně vyškrábněte zbytek těsta kuchyňským náčiním ze stěn a míchací lopatky v míchací komoře.
    4. Po opětovném zapnutí zvolte program Pouze vytlačování a vytlačte zbytek těsta.

    Důležité: Než se přiblížíte k pohyblivým dílům, odpojte přístroj na výrobu těstovin z napájení. Nikdy nesahejte do míchací komory, pokud je přístroj zapojený.


    Nepomohly vám tyto kroky problém vyřešit? Obraťte se na nás pro další pomoc.
    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.